EN LANG DAG

Categories Hverdag

Da kan jeg endelig slenge meg i senga og nyte resten av kvelden. Dagen startet uventet tidlig. Var opp kvart over åtte, og det kjenner jeg på øynene nå. De er slitne. Men hva gjør man ikke for de andre. Lillebror skulle dømme på fotballcup og han skulle være på banen klokken halv ni. Så da var det å slenge på seg noen filler i en fei og kjøre avgårde. Heldigvis skulle han bare opp på Eik, så var ikke lange biten. Verre om det hadde vært et lenger stykke unna.

Vel hjemme igjen fikk jeg slappet av noen timer før lillesøster ville ha med meg en tur på butikken. Vi ruslet avgårde og fikk gjort unna det vi skulle. Og igjen da kunne jeg ta det helt med ro og gjøre akkurat det jeg ville, pluss litt husarbeid og vasking. Så det har altså skjedd litt i dag. Har til og med blitt litt baking her på meg i kveld. For noen uker siden var vi i bursdag hos farfar. Der fikk vi servert god kake, men også nydelig hjemmelaget wienerbrød. Så nå har jeg endelig fått prøvd meg på det også. Resultatet ble at de var veldig gode. Ble noen brett for å si det sånn. Utrolig enkel å lage og veldig lettvint!

Nå koser jeg meg med resultatene av Skal vi danse. Første delen så jeg sammen med min familie mens vi spiste middag og koste oss. I dag ble det reker på de voksne (jeg var ikke en av dem i kveld) og salat på barna. Smakte godt og nå er jeg mett og god. Vært en veldig fin dag og håper morgendagen blir like fin om ikke bedre. Da blir det nok en super helg. De to fridagene går jo så fort hver gang, så her gjelder det å nyte hvert eneste sekund før det er en ny uke med slit og godt arbeid. Ha en super kveld videre!

1 kommentar

1 thought on “EN LANG DAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *