LØRDAG ALLEREDE?

Categories Hverdag

Så var helgen her – igjen! Ukene flyr fortere enn som fy, og vips så var det plutselig lørdag. Brodern og jeg tok oss en tur bort på kilen her for å få fikset hjulet på pappas sykkel. Det er denne sykkelen jeg har brukt de siste ukene, etter som min sykkel var punktert og har stått stille en stund. Søstrene og mamma har også vært på en liten bytur i ettermiddag, og jammen fikk jeg kjøpte meg nytt dekk til sykkelen. Så nå kan sykkelen min fikses! Litt utrolig å tenke på også. Jeg fikk sykkel til konfirmasjonen min. Det vil si at den er litt over fem år gammel. I løpet av de årene har det vært utrolig lite problemer med den – nesten ingenting. Men siden slangen ble byttet to ganger og samme feilen var at hjulet ble bløtt i løpet av natten, ja da var det bare å kjøpe seg nytt dekk.. 

Nå er Skal vi danse på storskjermen her, og middagen lages. Alt i alt har det vært en fin dag, og kvelden nytes helt ut. Ser du på Skal vi danse i kveld?

1 kommentar

1 thought on “LØRDAG ALLEREDE?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *