SKOGSTUR – BILDER

Categories Hverdag

En ny uke med nye muligheter! Jeg har hatt en fin helg og ikke minst en fin avslutning av det hele. Store deler av dagen i går maste jeg flere ganger på min lillesøster for å høre om hun ville ut å gå tur med meg. Plutselig fikk jeg så lyst til det. Før jeg visste ordet av det var allerede en del av familien fra Revetal på vei nedover til oss. Min tante sammen med mine tre kusiner og fetteren vår. Planen var at vi skulle finne på noe sammen. Vi koste oss litt på kjøkkenet – vi sitter veldig mye der etter at vi pusset det opp i fjor, og så tok vi oss en tur ut. Både min tante, mamma, tre kusiner og lillebror. Den lille gjengen som ble igjen hjemme hadde ikke lyst til å være med, men vi koste oss masse for det. 

Kamera ble slengt med rundt halsen, og turen startet i messeområdet. Vi trasket opp stien som følgte oss til Frodeåsen. Det var i grunn lite folk å se på stiene, og vi lot oss se på utsikten utover fjorden, men det ble også en del fotoshoot. Thaulowhullet fikk også litt besøk før vi endte opp ved den store tanken inne i skogen mellom turstiene. Mange bilder ble knipset på den lille fine turen vi hadde. Koste oss alle mann, og håper ikke det blir lenge til neste gang!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *