DET ER HØST

Categories Hverdag

Store deler av lørdagen er allerede forbi. Morgen ble strekt ut med noen timer ekstra, og var deilig å kunne få sovet ut. Tidligere på ettermiddagen tok jeg meg en liten tur i skogen hvor jeg ville fange høstfarger inn i et motiv med ramme rundt. Så nå har jeg kost meg med bilderedigering og håndballkamp på skjermen, samtidig som vi har hatt besøk av min tante og fetter. I kveld skal vi kose oss litt ekstra. Siden lillebror hadde bursdag om onsdagen og det ikke ble så mye feiring der heller, blir det derfor raps til forrett- for de som spiser det. Jeg er en av de som ikke er så glad i sånt. Til hovedrett bestiller vi kebabpizza og så avslutter vi med sjokolademouse til dessert. Han vet å sette sammen smaker. Men mat blir det uansett. Dere får ha en fin lørdag videre. Regn utendørs, men hygge inne!
 

1 kommentar

1 thought on “DET ER HØST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *