FREDAG OG HELG

Categories Hverdag

Da var arbeidsuken gått, det er fredag og endelig helg. Vi har vært igjennom en uke med mye regn, og på jobben med mange aktive barn som liker vanndammer har det blitt mye skifting. Siden det er FN dagen i dag har vi hatt en fin samling sammen med alle barna og voksene, og de morsomste for alle var vel blimE dansen. Morsomt og kunne gjøre sånne ting sammen, å gjøre litt mer spenning i hverdagen. Sangen har også gått et par ganger i replay på ettermiddagen i dag, sammen med dansene små barn. Så nå sitter den litt på hjernen. Alt i alt har det vært en fin dag, og så var det bare å skynde seg full fart på sykkelen hjem etter jobb. 

Vel hjemme var det bare å kaste fra seg ryggsekken og det våte regntøyet. Slenge med seg en yoghurt og litt sjokomelk for å kjøre avgårde med mamma, lillesøster og lillebror. Vi hadde nemlig sagt at vi kunne hjelpe mamma og de andre scraopejentene som skulle ha sitt treff på Sandåsen skole nå i helgen. Både bord og stoler ble satt ut, og dette var gjort på en og halv times tid. Nå i kveld har jeg bare tatt det helt med ro. Energien er på bånn, og da er det deilig med helg. Lange dager på jobb og mye å gjøre tar virkelig på kroppen. Når jeg er så sliten at jeg kan sovne etter jobb et par dager, da har jeg gitt mye av meg selv. Og jeg sover ALDRI på dagen. Ikke en liten lur en gang. Derfor blir det deilig med et lar dager med fri hvor jeg kan ta det helt med ro. Nesten i hvert fall. Ellers har jeg ikke så mye mer på hjertet for denne gang. Nå blir det Champion League kamp på skjermen. Larvik møter nemlig de polske mesterne MKS Lublin. Og så skal vi kose oss med god mat som jeg har bestilt fra kokken i huset. Potetstappe i form med biffstrimler, grønnsaker og ost på toppen. Ha en super kveld videre!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *