STILLING AV KLOKKEN OG FOTBALLSØNDAG

Categories Hverdag

Tiden er forsyvet litt på, og alle mine klokker er stilt. Nå er mørketiden på vei og høsten er her for fullt. Gårdsdagen var det lite planer som var lagt, og etter at jeg hadde svippet pappa til en kompis koste vi barna oss resten av kvelden. Oskar og lillesøster fikk seg litt kebab, og jeg koste meg med middagsrester fra dagen i forveien. Ellers har helgen vært stille og rolig og gått sin gang. 

Så var søndagen her og jeg er klar for en litt kortere jobbeuke, hvor det er fri på fredagen. Kjenner fet skal bli veldig deilig med en liten langhelg opp i alt det hele. Heldigvis er det ikke så veldig lenge til juleferien heller, og to uker med fri da skal jeg virkelig kose meg med. Og vips, så var vi allerede kommet til tjuefemtem. Det er skremmende at sekundene, minuttene, timene, dagene, ukene, månedene og årene går så fryktelig fort. Men minnene holder vi hvert fall på. 

For øyeblikket sitter jeg i bilen og ser utover det lille fotballanlegget her på Fagerli i Larvik. Har tatt turen hit sammen med min lillesøster hvor hun trener med kretslaget. Godt jeg har tatt med meg noe å kose meg med, både litt salt og søtt, og med musikk i bakgrunn går tiden fort. Nå har vi vært her siden klokken ett, og hun trener til halv tre. Etter det er det å kjøre med snuta hjemover å se om vi kan finne et sted å spise på veien. Og dagen ender ikke der når vi har kommet hjem. Bamsen og de andre damene trenger hjelp med rydding etter scrappetreffet sitt, så da blir det å være der og hjelpe til med å rydde. Godt man kan fylle helgen med noe litt ekstra noen ganger. Håper dere ellers har hatt en fin helg, og er klar for en ny og spennende uke. Det er hvert fall jeg. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *