FAMILIEFEIRING

Categories Hverdag

Da var storfeiringen over for i år. Vi har hatt storfint besøk av familien til en gedigen bursdag. Hele seks bursdagsbarn ble feiret. Min onkel, kusine, lillebror, tvillingene og meg ble slått sammen til en fest. Koselig var det i hvert fall. På menyen hadde vi to forskjellige paier med salat ved siden av. Til dessert ble det isostekake, pavlova og traktorfafler. Hadde en kjempekoselig kveld med alle sammen, og etter at de siste gjestene dro i halv ti tiden har jeg bare sløvet. Dagen i dag har gått så utrolig fort. Det gjør alle dagene forsåvidt. Hverdagen flyr avgårde og det gjør jammen helgen også! Jeg er i hvert fall enig med meg selv at jeg har hatt en fin dag, og ikke minst kost meg masse. Håper dere har hatt en fin lørdag dere også,så får dere kose dere resten av helgen!
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *