BURSDAGSBARN OG TO LYS

Categories Hverdag

Syvende desember startet med at lillebror fikk gaven sin litt over tolv i natt. Lillesøster fikk de her om dagen, men jeg klarte å få gjemt unna Edvards presang. Formiddagen startet med felles brunsj og masse god mat. Vi fikk spist godt sammen før jeg fraktet lillesøster avgårde på trening. Så snill som jeg er hentet jeg henne igjen da hun var ferdig, for hun måtte fort hjem og ordne seg før hun skulle ut å spise pizza med fotballjentene. Så litt farting har det blitt på en stille og rolig søndag. Helgen har gått utrolig fort, og jeg syns ikke det er mange dagene siden vi tente det første adventslyset. Og nå er jammen det andre lyset tent også. Bare sytten dagen igjen til julaften, og tjuefem dager igjen til et helt nytt år. Er bare å nyte denne juletiden, for før vi vet ordet av det kommer den ikke tilbake før om ett år igjen. 
 

Nå er lysene tent og den første europamesterskapskampen spilles på tv-skjermen mellom Norge og Romania. Etter snart første spilte omgang leder Norge med noen mål over. Spiller de like bra i andre omgang også blir det seier til de norske damen. Spennende er det i hvert fall, og resten av kvelden skal lades opp til en ny uke med jobb. Veldig deilig er det å tenke på at det snart er tid for en liten juleferie. Jobb til og med lille julaften, før det er nesten to uker med ferie som er etterlengtet i stor grad. Men nå skal jeg nyte resten av kvelden, så får dere der ute kose dere masse. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *