TRE BLINKENDE LYS

Categories Hverdag

Kvelde i går var jeg ganske så sliten. Så tung kropp at klokken ikke rakk å bikke over tolv før jeg hadde sovnet. Når mamma var ferdig på jobb i går hentet jeg henne. Sammen tok vi en tur til byen for å shoppe litt. Jeg kom hjem med to poser, og klarte heldigvis å finne meg noe til slutt. Det ble bare en liten tur, for hjemme ventet en håndballkamp mellom Norge og Spania. Var en veldig spennende kamp å se på, og de norske jentene lå under en stund før de fulgte tett inn på hverandre. Mange feil var det også, fra begge partene. En litt rotete kamp. Men de klarte å dra seg inn og slo spanskene 29-26. 

I formiddag har vi alle kost oss med felles brunsj. Både rundstykker og loff med godt pålegg, eggerøre, bacon og litt annet snadder. Litt senere blir det baking. Blant annet kransekake og marsipanlaging. Det er også nest siste søndag før julaften. Tre lys har allerede blitt tent, og bare ti dager igjen til den fine og hyggelige dagen er her.
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *