LITE ENERGI

Categories Hverdag

Nesten halvveis i januar allerede, og tiden flyr virkelig fort. Stille fra meg i en og en halv uke er ikke helt meg. Men jeg har rett og slett ikke hatt noen ord jeg har hatt lyst til å dele i mellomtiden. Det var pangstart på jobb, og ingen rolig start sånn som det kan være på andre jobber. Nei, nei.. Her var det å følge barnets tempo å gå rett på arbeidsoppgaven. I tillegg har jeg følt at jeg har gitt mye mer av meg selv fordi vi har vært litt færre på jobb. Det har på en måte gått i ett hele dagen og ukene. Og når jeg endelig har kommet hjem har jeg vært ganske sliten. Nå er det bare å ta en dag av gangen og komme seg igjennom halvåret. Er nesten nedtelling til sommerferie, hvor jeg får ordentlig og lang sammenhengene fridager.

Forrige uke fikk jeg endelig bestilt meg en legetime og kom meg til legen i går. Det er nå snart to år siden håndleddsbrudd og operasjon, og har fortsatt vondter og plager per i dag pga innoperert plate. Gleder meg masse til å bli kvitt denne og håper det blir bedre. Men denne ventetiden håper jeg går fort.
En sliten kropp er det i kveld også, akkurat sånn som alle de andre dagene. Ekstra energi finnes ikke, og skulle hatt et lager med påfyll. Nå er det TV-titting og en rolig kveld som står for tur. Bare to dager på jobb før det endelig er helg – igjen! Ukene og helgene flyr fortsatt fort forbi også i tjuefemten.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *