VINTERFERIEN 2015

Categories Hverdag

Endelig kan jeg nyte litt vinterferie jeg også. Mine søsken, sammen med mange andre, har hatt fri fra skolen denne uken, og jeg kan innrømme at jeg har vært litt misunnelig på det. Mens de har kunnet sove lenge på formiddagen, har jeg vært tidlig oppe hele uken for å dra på jobb. Lange og fine dager på jobb hvor vi har vært litt færre barn, noe som har vært ganske deilig. Men fy så mye lyd det kommer fra de små kroppene i en så liten gruppe. Var en dag tidligere i uka hvor det var så høy støynivå at jeg havnet i koma da jeg kom hjem. Sover så og si aldri på dagen, men da var jeg så sliten at kroppen trengte en hvil. Jeg som trodde av med så mange barn som hadde fri, så skulle det bli litt roligere. Men skal ikke klage, jeg koser meg på jobb hver eneste dag, for ikke å snakke om hvor superflotte kolleger jeg kan jobbe sammen med. 

Etter enda en vel gjennomført uke på jobb kunne endelig helgen starte. Litt avslapning og mat da jeg kom hjem, før det var en liten gåtur på ettermiddagen. Passerte med snuten opp mot Frodeåsen hvor vi fikk se solnedgangen som var på vei ned. Men vi rakk akkurat ikke frem på fjellet for å se hele av det flotte synet. Utrolig hvor fort en solnedgang går ned, og forsvinner. Men litt fikk vi da sett. Ble en fin liten tur denne kvelden, før den ble avsluttet med sløving foran tv-skjermen. Kjente jeg var utrolig sliten, så jeg sluknet på senga rundt midnatt og var helt ute. Deilig var det at jeg fikk sove så godt i natt, og var uthvilt da jeg våknet til morgen i dag.
Nå er jeg plantet godt til rette fora skjermen, lyskubbene er tent og det er en fin og rolig kveld. Ønsker alle en super helg videre, kos dere!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *