SÅ VAR HELGEN HER

Categories Hverdag

Tiden flyr, og ukene flyr like fort som de kommer. Endelig litt helg og jeg har hatt en fin og rolig dag. Fredagskvelden i går koste vi oss med god mat mens vi så finalen av Mitt danse crew. Både Lisa Tønne og Thomas “Fingern” Gullestad var ganske gode. Men jeg holdt med publikums favoritt, “Fingern”. Kanskje ikke så rart, så god som han er. Morsomme show ikke minst. Veldig spennende finale, og begge var en god nummer en. Ellers ble det en stille og rolig kveld.

Halvveis i helgen er vi allerede, og denne dagen er snart over også. Mye sløving har denne dagen gått til, men plutselig litt tidligere i dag fant jeg ut at jeg ville ut på en liten tur. Jeg kom til å tenke på den tiden jeg gikk i barnehagen. Det siste året mitt var jeg på en uteavdeling som var ute i skogen i all slags vær. Vi hadde laget en plass ute i skogen med både bål, benker og utedo. Husker dette veldig godt, og jeg fikk et fantastisk år med masse opplevelser. Da jeg besøkte stedet fikk jeg litt av et sjokk.

Når du finner Ygdrasilplassen du gikk på som 5-åring seendes slik ut. Store deler av skogen er kappet ned, ikke mye regnskog igjen da… Den fine uteplassen er helt borte. Bare utedoen og deler av bålplassen står igjen. Men de fine minnene jeg skapte for 15-16 år siden har jeg hvertfall! Nå er snart håndballkampen mellom Larvik og Gyør snart ferdig. Veldig spennende kamp, og hvis larvikjentene står på nå kan de vinne kampen. Og med Toft i buret er dette en moro kamp. Ha en fin kveld videre! 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *