EN FLOTT VÅRDAG

Categories Hverdag

Ååå, for en fin tid vi går inn i. Våren er virkelig herlig. Titter innom litt i det små for å komme med noen ord. Dagene og ukene flyr like fort som før, og vi er allerede snart halvveis ute i mars allerede. Påskeværet har allerede kommet på besøk, og bare noen uker til påske venter oss. Det er bare å nyte det nydelige været, og jeg har hatt noen supre dager på jobb. Deilig å kunne være utendørs når en er på jobb, så der er jeg ganske heldig med arbeidsplassen min. Er det rart jeg liker meg der?

Etter en kjempefin dag på jobb var det videre ut på tur. Verdens Ende sto på planen, og så heldig vi var med turen. Pølser på termos ble tatt med, og siden det gikk i et ganske stort tempo da jeg skulle dra klarte jeg å løpe fra tilbehøret. Men varme og nakne pølser smakte godt ute i naturen for det. Vi rakk akkurat solnedgangen, og det var så fint og stille der ute i kveld. Helt fantastisk! Vi var så og si alene. Bare tre, fire andre som tok en liten tur innom stedet. Vi fikk til og med oss solnedgangen, den rakk vi akkurat. Veldig fin tur, og nå skal kvelden nytes og ta det med ro. To dager til på jobb nå, så er det endelig helg – igjen. I morgen er det utkledningsfest på jobben, så får vel titte litt i skapet å se hva jeg kan finne. 
 

1 kommentar

1 thought on “EN FLOTT VÅRDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *