KVALITETSTID MED LILLESØSTER

Categories Hverdag

Alltid deilig med helg, og dagen i dag har vært super! Dagen startet allerede før klokken åtte i dag, og etter bare syv timer med søvn var jeg lys våken. Trengte vel ikke mer søvn denne natten da. Siden dagen startet så tidlig ble jeg liggende i senga litt til før jeg fikk dratt meg opp. Fikk i meg litt frokost og startet på dagens gjøremål – vasking av huset. 

Etter at alt var ferdig fikk jeg “sparket” opp min søster fra sengen også. Tenkte å ta en liten bytur for å titte litt, og det ville hun selvfølgelig være med på. Så ikke lenge etterpå tuslet vi avgårde til byen. Hadde vel egentlig ikke noen liste på at jeg måtte eller skulle ha noe, men jammen fikk lommeboka kjørt seg. En skikkelig storhandel på klær, hvor lillesøster fant masse fint til meg. Og jammen ble det ikke litt på henne, så snill som jeg er. Ikke ofte vi har slike jenteturer sammen heller. Ble nesten litt tungt å bære alt på vei hjem, men siden jeg er veldig sjelden i byen, og arver stort sett klær, var det bare unne seg denne shoppingen. Nå skal starten av kvelden nytes med en håndballkamp på tv-skjermen, og så får vi se hvordan kvelden blir. Her er en liten smak på noe av det som ble med meg hjem fra byen i dag.

2 kommentarer

2 thoughts on “KVALITETSTID MED LILLESØSTER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *