EN DAG MED MYE FART

Categories Hverdag

I dag har jeg en følelse på at jeg bare har vært på farta siden jeg sto opp. Startet dagen med å ligge og dra meg litt i senga. For å våkne skikkelig tok jeg en morgendusj og fikk i meg litt å spise før jeg måtte kjøre pappa avgårde. Da jeg kom hjem fra den lille turen min måtte jeg plutselig ut å kjøre igjen med en gang jeg kom hjem. Tvillingene måtte en tur til farmor og farfar og ordne en liten ting. Ble sittende en liten stund og fikk tatt noen ord før vi måtte komme oss hjemover. Lillebror var ikke helt i slaget tidligere på dagen, så var nok best å få han hjem igjen. 

Jeg og twinsa skulle være hjemme alene, og middagen skulle vi ordne selv. Ble et røsk med handling til kveldens middag, og vips så var timene fløyet avgårde. Plutselig følte lillebror seg bedre, og dro avgårde med sine venner. Og deretter måtte lillesøster kjøres til sine venner. Da jeg kom hjem var det helt stille, og timene gikk fort da også. Koste meg med litt musikk og puslet litt rundt. Kvelden kom og det var vel tid for å starte på middagen. Gjorde i stand og kuttet til tilbehøret til tacomiddag. Edvard kom tuslende hjem, så jeg fikk litt hjelp av han. Vi to koste oss foran tv-skjermen og var ganske sultne begge to. 
Etter at vi hadde spist oss gode og mette kom Tiril hjemover også. Maten sto fortsatt på bordet, så da ble det en liten omgang til med mat på meg sammen med henne også. Ble sein middag på meg og kidsa i kveld, men vi koste oss masse for det. Smakte godt gjorde det også. Nå i kveld sitter jeg oppe og ser film. Delvis alene og litt sammen med Tiril. Hun flyr litt frem og tilbake.

Ble en lang pause fra skrivinga over her. Men alt i alt har det vært en fin dag. Og natt, siden tiden bare har flydd avgårde. Kan jo avslutte med å vise dere noen bilder jeg tok av Pompel i dag. Eller det vil si i går. Pleier aldri å sitte oppe så sent. Er egentlig ikke et nattmenneske. Håper dere har hatt en fin helg til nå, så får dere kose dere videre før hverdagen plutselig er tilbake hos oss igjen!

1 kommentar

1 thought on “EN DAG MED MYE FART

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *