NYDELIG VÅRVÆR

Categories Hverdag

Sommerfølelsen smyger seg inn på oss. Og hvor herlig er det ikke og kunne være ute å nyte frisk luft og nydelig sol. Igjen har vi kost oss masse ute på jobb i dag. Lekt og kost meg med ungene, og mange smil og masse latter har kommet frem nå som sommeren er rett rundt hjørnet. Jeg har også lært noe nytt i løpet av arbeidsdagen. Tidlig på dagen kom en gutt inn med en boks med masse strikker. Han hadde lært seg å lage slike armbånd, og det så veldig morsomt ut. Han spurte om jeg ville lære og lage, og plutselig var han i gang med et lite lynkurs. Jeg har sett at min lillesøster har fått et av en venninne. Og jeg har alltid lurt på hvordan man gjør det. Så jo så vanskelig å få flettet disse strikkene sammen. Men tro det eller ei… Det er jo så superenkelt! Og ikke minst morsomt. Så i dag fant jeg ut at jeg vil gå på jakt etter slike strikker. 

Etter en helt fantastisk dag på jobb ute i sola var det å komme seg hjem på en liten pause. Så bar det ut i det fine været. Vi har hatt sol hele dagen i dag også, og jeg merker at jeg blir ganske glad. Deilig er det når man kan tynne litt ned på klærne. Sola kan godt være fremme fra nå og ut sommeren – og kanskje utover høsten. Det hadde vært utrolig deilig. Og de varme gradene kan også fortsette. 
I morgen er det fredag alt, og denne uken har også forsvunnet som en varm ild i tørt gress. Snart er det kveld for min del, for å komme igjennom den siste jobbedagen før det er en liten helg som står for tur. Håper også sola fortsetter og stråle i helgen også, selv om jeg har sett at det skal bli litt grått. Men la oss krysse fingrene for at vi går inn i helgen med fint vær. Så kan heller regn og trist vær komme om nettene. Ønsker dere en fin kveld videre, og håper dere har hatt en like fin dag som meg!
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *