SØSTRENE PÅ TUR

Categories Hverdag

Etter en fin dag på jobb i går og vel hjemme var det å falle litt til ro. Lillesøster og laget skulle spille fotballkamp mot Eik, så jeg tok turen opp for å se på dem. Kom meg opp å fikk sett fra slutten av første omgang. Ser veldig lite kamper hos tvillingene. Men resten av ettermiddagen min hadde jeg ikke stort annet å gjøre. Selv om det ble et lite tap på jentene, var det morsomt å se hvor gode de faktisk er blitt – med tanke på at jeg ikke har sett så mye. Et fint mål fra lillesøster ble det også.

Ellers ble det en stille og rolig kveld. Fikk kost oss med god mat, og kom meg tidlig i seng ettersom jeg var fryktelig sliten etter arbeidsuken. Litt planer for dagen i dag hadde jeg også. Hadde lovet å ta med Tiril på lunsj, og det passet i grunn ganske fint siden det var så grått og trist ute da jeg sto opp, og regnet litt. Vi fant fort ut at det var veldig mange folk på Jordbær Pikene hvor vi hadde bestemt oss for å spise. Så da droppet vi hele greia. Tok oss turen rundt i butikken og fikk shoppet en del. Litt nytt til meg, og selvfølgelig litt nytt til henne også. Rart det der. Hver gang vi to er i byen eller en butikk sammen, blir det alltid til at jeg spanderer noe på henne. Hun er heldig der altså. Ikke fullt like snill mot mine yngre brødre. Men dette får vel være våres jentegreie! Vi er tross alt søstre ♥ Jaja, kom i hvert fall hjem med noen poser etter shoppinga.

3 kommentarer

3 thoughts on “SØSTRENE PÅ TUR

  1. Hello! Nå har jeg tittet litt rundt på bloggen din, og du har en utrolig fin blogg! Kommer helt klar til å følge deg videre, og kommentere innleggene dine.
    så hadde blidt kjempeglad for kommentar tilbake<3
    PS legg meg til som venn så legger jeg deg til<3

  2. Selv om man gjerne skulle ønske man var flinkere å føle opp sine små søsken er det ikke alltid man har mulighet! Kjekt å være på kamp å se dem i dag, vil jeg tro, til tross for tap 🙂 Titt gjerne innom min blogg og følg mg! Jeg følger selvsagt tilbake 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *