ALLE LIKER FINVÆRET

Categories Hverdag

Kort arbeidsuke og langhelgen er her. Var så deilig å dra hjem fra jobb om onsdagen å tenke på at det også var fri de to neste dagene i tillegg til helgen. Jeg hadde bare sett for meg at det kun ble fri fredag, fordi vi skulle ha inneklemt plandag. Men jeg hadde ikke fått med meg at det var en rød dag i går før tidligere i uka. I går var sola fremme hele dagen, og sola varmet. Satt ute store deler av dagen, og jeg fikk også pusla litt ute i hagen med litt arbeid. Buret fikk et skikkelig skippertak, så nå har det blitt mer sommerlig for lille Pompel. Han koste seg masse ute på gressplenen i går, og det var ikke bare jeg som var glad for at sommeren nærmer seg med det fine været. Bare se på denne tassen da.

Dagen i dag startet allerede i nitiden for min del. Da hadde jeg ligget en stund i senga. Trengte tydeligvis ikke mer søvn, så jeg har vært en tur på farten nå på formiddagen. Lillebror fikk masse fine gaver til konfirmasjonen sin som var i helgen, og på ønskelisten hans sto playstation 4 høyt på handlelisten. Så da tok vi to turen innom elkjøp sånn at han fikk kjøpt seg det. Så nå tror jeg han er helt i himmelen. 

Været er med oss i dag også, bortsett fra at det blåser litt. Men så lenge det ikke er regn eller overskyet skal jeg ikke klage. Koser meg med det fine været, og nå skal det ryddes og vaskes litt før jeg tar en liten tur ut igjen. Kos dere masse med helg, og nyt de fine fridagene. Ser ut til at været holder seg greit til søndag også, så da får vi bare krysse fingrene for at sola skinner på en slik dag. At det i hvert fall er opphold! Ha en fin dag videre.

2 kommentarer

2 thoughts on “ALLE LIKER FINVÆRET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *