SPONTAN SØSTERKOS

Categories Hverdag

Når det kommer til min lillesøster er jeg kanskje alt for snill mot henne. De få gangene vi har tatt oss en tur til byen har hun alltid fått en eller flere ting hun har hatt lyst på eller ønsket seg. Kanskje litt vel mye klær og sånne ting. Og har hun vært med meg på butikken har hun alltid klart å smiske til seg noe. Og i kveld klarte hun å overtale meg. Tidligere i dag fikk jeg en melding av henne hvor hun sa at hun ville på mc donalds med meg litt senere. Måtte småtygge litt på det, men endte med at jeg møtte henne, og sammen tok vi turen innover til byen. 

Grått og trist med litt småregn har det vært store deler av dagen i dag. Da vi gikk gjennom byen var det fryktelig stille. Ganske stille vil jeg si. Jeg er i byen veldig sjelden. Er der bare hvis det er noe jeg trenger eller må ha. Ellers holder jeg meg i grunn unna stedet. Men det var ikke et eneste menneske å se der vi gikk igjennom byen, og på mc donalds var det lite mennesker der også. Jeg så for meg at det skulle være stappfullt med folk. Og vil ikke si at det var kø heller. Vi endte med at vi satt og koste oss på stedet. Ble gode og alt for mette etter hver vår big mc-meny i tillegg til en stor jordbærmilkshake. Er veldig sjelden på dette stedet også, og det blir den samme menyen hver gang. Er vel blitt en standard de få gangene jeg er der i året. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *