VELKOMMEN SOMMER

Categories Hverdag

For en dag sier nå jeg! Og for en flott uke. Værmessig har det bare blitt bedre og bedre. Gårsdagen ble vellykket med avslutning for barna i barnehagen. Vi opprådde med fire flotte sanger – papegøyen fra Amerika, nøtteliten, hysj kan du høre og den kjente Tønsbergsangen. Barna var et veldig flott kor, og jeg klarte å holde tunga rett i munnen når jeg styrte musikken og måtte bytte mellom cd’er til hver sang. Mange familien fylte opp, og det var mange smil å se om munnen deres når vi var ferdige. Koste oss med tapasbuffét, hvor det var masse godt. Ble til og med masse kaker, og det ble rester av søtsaker på pausen i dag. Smakte godt det for å si det sånn. 

I dag har det vært en superflott tur. Tre voksne og jeg tok med oss en liten barnegruppe til Ilene våtmarkssenter. Og for et knallvær det har vært i dag. Lettkledde som vi var koste vi oss masse. Fikk sett litt på flaggermus, og det er jo tiden nå for at de kommer frem om kveldene. De flyr i hvert fall over huset mitt når de er fremme. Men tilbake til saken. Ungene husket en god del fra sist gang vi var der når vi lærte litt om flaggermusen. Det imponerte! Ble litt småaktiviteter hvor det ble litt kikking på fugler, samtidig vi fikk lov til å lege litt fugler som skulle prøve og få tak i mat. Så ut som ungene koste seg masse, og det kan jeg jo si at jeg gjorde også. Hadde på meg en sommerkjole i dag, og jeg kan si jeg hadde fått en god del farge etter at vi kom hjem fra turen. Ellers har vi bare vært ute i sola og kost oss i dag. Så deilig at sommeren er her!

Det har vært en fantastisk dag i dag, og da jeg kom hjem hadde skuldrene mine fått masse farge. Var ganske sliten da jeg kom hjem fra jobb, og endte med en liten dupp på terrassen i sola. Veldig deilig var det, og veldig godt at det er helgen som står for tur nå. Og ikke nok med det. Foran meg venter to flotte uker til med jobb før jeg går inn i ferie. Hvor deilig er ikke det? Kjenner det skal bli veldig godt med mange uker fri for å si det sånn. Og når vi snakker om at ukene flyr fra oss – snart er det tid for skolestart igjen. Om knappe to måneder starter en helt ny hverdag for meg. Gleder meg masse. Men mest av alt til å bli ferdig med utdannelsen. Men nå skal helgen nytes, og ønsker alle noen fine dager med fri og kos.

1 kommentar

1 thought on “VELKOMMEN SOMMER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *