FLOTT FEST MED KOLLEGER

Categories Hverdag

Uken har flydd like fort denne gangen også, og i går ble det en lang og fin dag. Vanlig arbeid som vanlig, og vi hadde en fin dag med fint vær. Da kvelden kom var det å pynte seg litt å få på seg finstasen og komme seg avgårde. Vi ble vel femten flotte damer som var samlet til middag på Nanas med tre smakfulle retter. Vi slo til å gjorde som i fjor, og det ble like vellykket i år også. Så vel ut som at alle ble gode og mette. Jeg ble i hvert fall det. Smakte veldig godt for å si det sånn. Festen forsettet hos en kollega resten av kvelden, og jeg må si at det var rimelig god stemning der utover kvelden. Husker hvordan det var i fjor, og jeg må si jeg syns det var like koselig i år også. Faktisk litt bedre fra min side syns jeg. Klarte å være litt roligere i kroppen på en eller annet måte, og fikk lettere til å komme i samtale med de andre. Ble litt latter og ekstra mer hygge, men når klokken begynte å nærme seg kvart på ett var det på tide å komme seg hjem. Tok med meg to kolleger og fikk kjørt dem hjem, og etter en så flott kveld var jeg vel hjemme halv to. Da var det å få ordne et par småting, og så var det rett i seng.

Deilig var det at jeg fikk sove så lenge som til elleve, og jeg dro meg i senga en halvtimes tid før jeg fikk kommet meg opp. Da ville lillesøster at jeg skulle kjøre henne og en venninne opp til min tante. De skulle nemlig innover til Oslo for å se på VG-lista. Twinsbrodern har vært der på overnatting i natt, så han skulle også innover med dem. Og Oskar dro innover på formiddagen i dag sammen med noen kompiser. Så, da har jeg hatt foreldrene mine for meg selv i dag, og veldig stille og rolig i huset har det vært. Sovnet litt ute i sola tidligere i dag, og ellers tatt det helt med ro. Snart litt etterlengtet ferie for meg også. Bare jobbing til uken nå før jeg kan nyte noen andre uker med litt ferie. Har enda ikke helt gått opp for meg at jeg starter på skolen til høsten heller, selv om jeg veldig klar for det. 
Starten av helgen min har i hvert fall vært veldig bra, og jeg skal kose meg videre!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *