STORE MALEPROSJEKTET

Categories Hverdag

Siden sist har vi nå bikket over i juli. Måneden startet med en harrytur med mine tanter, to av kusinene og to fettere. Vi dro over på formiddagen, hvor vi var på farten hele dagen. Var innom svinesund, nordbyen og de kjente sentrene der. Kan si vi kom hjem igjen med to fulle biler da vi var hjemme igjen rundt halv ti på kvelden igjen. Fikk med meg litt svenskegodt, litt mat og en dunke med vin hjem. Men ikke noe annet spennende til meg var å finne over grensen. Uansett hvor mye jeg så på, var det ingenting som jeg syns var fint. 

Dagen jeg dro over grensa begynte de her hjemme med å male huset. Så det har vi gjort hele denne uken. Hver dag har det blitt maling på huset siden onsdag. Og ikke bare huset har blitt malt, men kroppen har også blitt dekket av maling hver gang jeg har malt. Og bikini som malekostymet i dette herlige sommerværet har det blitt en del farge. I dag ble det vel nærmere fem timer med jobbing, så dagens økt er ferdig for min del. Så er det en ny runde som venter i morgen igjen. Skal bli deilig å bli helt ferdige nå.

Ellers er det ikke noe annet nytt som er spennende å dele. Dagene flyr, og første ferieuka er allerede ferdig! Bare 3-4 uker med ferie igjen nå, og den skal nytes. Skal bare kose meg tenkte jeg, etter at husprosjektet er ferdig. Får bare håpe at de siste ukene har mer godvær i vente. 
Håper dere har noen fine og flott dager, så er det bare å fortsette og kose seg i varmen!

Fra båtturen tidligere i uka

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *