TUR TIL POLITISTASJONEN

Categories Hverdag

Dagen startet tidligere enn vanlig, hvor jeg hørte søppelbilen gjøre jobben sin ute. Våkner sjelden av de når dem er her om tirsdagsmorgen. Til vanlig har jeg allerede stått opp fordi jeg skal på jobb. Men nå i ferien har jeg ikke hørt at de har vært her. Men jeg fikk kommet meg oppe, før vekkerklokken hadde rukket å ringe. Og våken og klar var jeg før klokka hadde blitt ni. Da hadde jeg allerede vært ute for å sjekke posten og litt sånn. Tok meg en liten tur bak i hagen, og av en eller annen grunn passerte jeg krana til hageslangen. Der fikk jeg se noe som ikke en ser til vanlig. Det var et lite dyr.

Ned bøyde jeg meg for å ta opp den lille krabaten. Det var en liten frosk. En ganske søt frosk. Frosken og jeg tok oss en liten fotoshoot. Han foran kamera og jeg bak. Ble en del bilder som ble tatt for å si det sånn, for å være sikker på at det ble noen bra. Var både ute og inne, men må si jeg ble mest fornøyd med de jeg fikk tatt innendørs. Men før jeg fikk jobbet og kost meg med disse bildene måtte jeg en tur til politistasjonen. Pappa og jeg har bestilt oss tur i høstferien, og skal derfor ut å reise. Men for at jeg kan reise utenlands måtte jeg ha nytt pass. Det jeg allerede hadde var gått ut for to år siden, men har ikke hatt behov for å fornye før i dag. Nå gleder jeg meg bare til vi reiser til Polen om elleve uker. Blir en super tur med masse humor!

Slenger med noen av bildene av den lille tassen helt til slutt.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *