ENDELIG HELG

Categories Hverdag

For en dag, og for en uke. Kroppen er helt utslitt etter en flott uke med både jobb og skole. Jobbhverdagen har fått litt endringer, og jeg har en positiv følelse på dette. Litt deilig skal det bli også, å få litt forandringer. Ellers har det vært en fin dag. Litt sliten i kroppen, men kom meg igjennom skoledagen med en god del teori og litt gruppearbeid. Er så fornøyd med klassene, og lærerne spesielt. Så flinke til å lære bort, selv om den ene dagen er mer interessant enn den andre. Digger fredagene spesielt!

Bortsett fra en fin dag har det vært en stille og rolig ettermiddag. Endte til og med opp med en liten lur tidligere i kveld, og jeg er fortsatt ganske trøtt. Sitter her og gjesper. Kjenner derfor at det er fryktelig deilig med helg nå, og et par dager fri. Synd helgen bare går så fryktelig fort… Men om sytten dager blir det endelig en tur ut for å reise. Og gleder meg masse til det. Komme meg litt bort fra kjas og mas. Nå blir det tv-kveld med Norske talenter og snart står det taco på bordet her. Håper alle har hatt en fin dag, og ønsker alle en flott helg!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *