EN TUR TIL SANDEFJORD

Categories Hverdag

Lyset skinte inn gjennom vinduene mine på morgningen da jeg våknet opp etter mye søvn. Litt seinere enn vanlig ble det i natt. Men med ti timer i drømmeland gjorde det ikke noe å starte dagen i elleve tiden. Trengte nok litt ekstra søvn etter en lang og fin uke med mye jobbing – både i barnehage, på skolen og med skoleoppgaver. Heldigvis er jeg kommet veldig langt med begge storoppgavene mine. De er så og si ferdige. Det eneste som står igjen på oppgavebiten er å gå igjennom tekstene å se hva jeg kan legge til, og evt. justere på. Veldig deilig er det at jeg ikke ligger langt bak, og veldig glad for at jeg gjorde så mye av arbeidet så tidlig. Da slipper jeg å stresse så mye mot slutte.

Utover dagen tok vi oss en tur til Sandefjord. Bare mamma, pappa, lillesøster og meg. De to andre gutta ble igjen hjemme. Det er bestandig mye å titte på der, og vi gikk rundt i hele butikken. Var ikke veldig mange mennesker når vi var der, og vi var der en stund og så på alt mulig. Liker meg godt i den lyd og bildeavdelingen de har der. Hvor det er forskjellige typer radio, ørepropper, kabler og sånne ting. Vi fikk oss i hvert fall en fin tur, og en liten storhandel. Ellers har dagen gått som den har gått. Vært en rolig ettermiddag, og kvelden skal brukes på svært lite. En fin dag har det vært, og håper dere har hatt en fin dag også. Nyt kvelden videre, og kos dere med fri – og ferie til dere som har det. Nå er det ikke lenge til flyet går med snuten sydover mot Polen! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *