THON HOTEL 10 ÅR

Categories Hverdag

Da var man både på plass og tilbake på jobb og skolen igjen, etter en fantastisk ferie som jeg gjerne skulle satt på replay!
På skolen i dag ble det både undervisning fra læreren og gruppearbeid. Og har begynt å elske både tirsdager og fredager. Koser meg masse på skolen fortsatt, selv om det er en god del å gjøre. I gruppearbeidene vi hadde i dag jobbet vi med hinduismen, buddhismen… Ja, noen av de religionene vi har. Etter skolen, da jeg kom hjem, var det å finne seg noen kopper kakao og kose seg med serie. I helgen startet jeg med å se på serien Dag. Har sett litt av en eller to episoder på tv-skjermen tidligere, men aldri fulgt med på det. Men siden vi er inne i mørketiden og har fått oss netflix, så var det bare å starte på en serie jeg kunne se. Til nå syns jeg det er veldig morsomt å titte, og skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har fått med meg dette tidligere. Så da ble det seriekos og kakao i koppen etter skolen i dag.

På ettermiddagen i dag har jeg vært litt på farta. En time før vi dro lurte mamma på om jeg ville være med på litt feiring. Thon Hotel er nemlig rundet 10 år, og det skulle feires. Så klart ville jeg bli med, så jeg hoppet i dusjen og gjorde meg klar. Selv om luften var kjølig og sola ikke var fremme en høstkveld, var det en god del mennesker som hadde møtt opp. Det var litt aktiviteter for de minste, og en bod med litt goodiebager man kunne ta med seg. Og selvfølgelig gratis mat og drikke. Og ikke minst var Tommy Steine og Hanne Sørvaag der. Og gjett – jeg fikk selfie med dama! Ikke akkurat det beste bildet, med en dame som var på farta og gikk fra en selfie til en annen. Ikke hver dag man har en kjendissanger ved sin side. Det ble et par fine timer på feiringen, og møtte også en del kjente. Nå skal resten av kvelden brukes til flere episoder av Dag, så får dere ha en riktig fin kveld videre!

1 kommentar

1 thought on “THON HOTEL 10 ÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *