DET ENE ER MER MOTIVERENDE ENN DET ANDRE

Categories Hverdag

Har nå i ettermiddag sittet og jobbet litt skolerelatert for å se om jeg letter kan få ting på plass der det skal være. Merker at helse- og oppvekstfag på vg1 ikke er like motiverende som det barne- og ungdomsarbeid på vg2 er. Det er ikke det at læreren er lite flink på å lære bort, for hun er helt strålende på faget sitt. Og jeg er superfornøyd med å ha henne som lærer. Men så er det litt hvor interessen min ligger også, som er innenfor barnehage. Og det lærer jeg utrolig mye om på barne- og ungdom. Derfor har det vært mer interessant å lese og jobbe ekstra hardt i det ene faget bare. Jeg jobber selvfølgelig godt med helse og oppvekst. Men det er bare ikke like lett når det er litt mindre motiverende stoff. 

For å komme litt mer inn i stoffene for å prøve og gjøre det litt mer "virkelig", har jeg både lest og skrevet litt, for å se om det kan være til hjelp. Nå er det bare å få hengt det opp på tjukkere knagger. Og nå som motivasjonen for å jobbe litt med det, er der, så er det bare å jobbe i vei!

1 kommentar

1 thought on “DET ENE ER MER MOTIVERENDE ENN DET ANDRE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *