LØNNER SEG MED GODT ARBEID

Categories Hverdag

Jeg har nå kommet meg tilbake etter en dårlig form i helgen. Dette viruset satt litt i for å si det sånn, for en kropp som så og si aldri er syk. Tok meg en sykedag fra jobb om mandagen, for å være sikker på at kroppen var frisk nok til å fungere og at alt av feber var ute. Dermed startet denne uken på skolebenken i går, og tilbake på jobb igjen i dag. Kjenner fortsatt at det er litt frem og tilbake med denne halsen. Men den blir vel helt bra om noen dager tenker jeg. Så lenge det ikke spikrer seg ned i røret og jeg får problemer med å få i meg mat og drikke, så er jeg fornøyd. Men den kneika er jeg over for lengst, og nå går det bare den rette veien. 

dag kom jeg også rett hjem til middag da jeg var ferdig på jobb. Lungemos av alle ting er en av mine favoritter. Og syns det smaker ekstra godt når det er så sjelden dette er på middagstallerken min. Da middagen var spist ble det bare sløving, og jammen ble det ikke en liten lur på øyet også. Det tyder nok på at denne dagen har vært ekstra fin! Ellers har dagen vært stille og rolig. Sett litt over innleveringene jeg har, og de er nå klare til levering! Lønner seg med godt arbeid for å komme seg igjennom og for å bli ferdig i tide.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *