SKIKKELIG RØSK I KLESSKAPET

Categories Hverdag

Jeg har lenge fått høre av min søster at klesstilen min ikke er helt sånn som hennes. Jeg har alltid likt å gå med det jeg har følt for, og det er jo det viktigste. Men i går kveld braste hun løs i klærne mine. Hun kastet alt det som hun ikke syns jeg trengte som både hengte og lå i skapet mitt. Skal si skapet fikk gjennomgå. En hel søppelsekk ble fylt opp, og under halve klærne er igjen. Det ble tatt et skikkelig røsk med andre ord. Rart å se inn i skapene mine nå. Alle kurver og det som hang oppe var jo stappfullt av masse klær. Og nå er det nesten ingenting inne i der. 

Så i dag bestemte lillesøster at hun skulle være med meg til byen for å shoppe klær. Både mamma, søster og jeg var en liten tur i byen i går også. Men i dag var det bare oss to. Planen var å finne klær til meg, og så skulle vi avslutte med en tur på kafé. Da vi kom til byen var det ganske mange mennesker der. Flere enn oss som hadde tenkt til å gjøre noen små eller store ærend i dag. Men vi kom oss igjennom butikker, og fikk prøvd klær. Men den kaféturen måtte vi bare droppe. Var så mange folk på de forskjellige stedene at vi ikke orket å sette oss ned. Dermed endte vi opp med å ta en liten meny på Burger King før vi tok turen hjem igjen. Så da ble det litt shopping både i går og i dag.
 

1 kommentar

1 thought on “SKIKKELIG RØSK I KLESSKAPET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *