STILLE PÅ BLOGGFRONTEN

Categories Hverdag

Hvor har ukene blitt av? Det er stille på bloggfronten for tiden, i hvert fall her inne. Har rett og slett ikke hatt noe inspirasjon eller hatt noe spesielt på hjertet i det siste. Ikke noe jeg har hatt lyst til å dele. Dagene mine føler jeg går i ett, og gjør så godt jeg kan både på jobb og som student. Frem til nå har jeg hatt fire store innleveringsoppgaver, og nå er det litt stille på oppgavefronten. Veldig deilig merker jeg, men det er mye som skal læres på skolen. Nå er det bare fem ganger igjen som jeg skal være på skolebenken, så er det juleferie. Ikke lenge siden jeg hadde en skikkelig etterlengtet ferie, men nå gleder jeg meg nok en gang til nye fridager. Litt fri er alltid deilig!

Vi er nå bikket over i en ny måned – julemåneden. Det nærmer seg jul, og jeg er godt i gang med julegavene. Mangler bare litt, og jeg har vært litt effektiv på den fronten. Føler jeg ikke alltid henger like godt med, men gjør så godt jeg kan for å gjøre det beste ut av det. Livet går videre og jeg følger etter.


Følte for å ta en liten tur innom, for å vise at jeg fortsatt er her. Ønsker dere en herlig kveld videre, og en fin førjulstid ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *