VENTETIDEN SNART I SIN ENDE

Categories Hverdag

Adventstiden er snart ved sin ende, og denne ventetiden har gått utrolig fort. Før helgen hadde jeg min siste skoledag hvor vi bare koste oss. Læreren hadde tatt med både julekaker og klementiner til oss, og en lang quiz sto på planen. Vi ble delt inn i små grupper. På min gruppe syns jeg vi jobbet veldig godt sammen, og mange morsomme spørsmål vi fikk. Husker ikke helt hvor stor quisen var, men vi endte med å få tjueni poeng eller noe til slutt. Neste gruppe hadde tjuefire, og de andre færre poeng. Min gruppe vant med det gode samarbeidet vi hadde, og resten av tiden kunne vi kose oss sammen. Ble en kort dag med den koselige klassen, og nå er der endelig litt juleferie fra skolen (selv om det kanskje blir litt oppgavejobbing i ferien).

Men det er ikke fulltidsferie helt enda. Nå venter det tre dager på jobb, og så kan jeg endelig nyte litt ferie jeg også. Jeg er nå i rute med julegavene, og den siste kom i boks i går. Nå gleder jeg meg bare til å nyte juleferie med familien, og det og kunne bare slappe av før det blir et nytt halvt år med enda flere utfordringer på skolen. Jeg kan innrømme og si at jeg gleder meg til sommerferie, og til eksamen er gjennomført og ferdig. Bare det å se på oversikten på vg2 det neste semesteret skremmer meg litt. Men, jeg skal bite tenne sammen og gjøre så godt jeg kan!

I desember har også håndballjente spilt VM. Utrolig spennende mesterskap, og jammen kom ikke jentene til finalen og vant hele VM. Det ble gull!
Ellers håper jeg dere har hatt en fin førjulstid til nå, og at alle koser seg i julen og når det nye året kommer. Hvor har dette året egentlig blitt av?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *