JULAFTEN 2015

Categories Hverdag

Julaften er over for i år og det er et helt år til neste gang. Dagen startet med en liten rebus for å finne gevinsten. Vi skjønte den ikke helt med en gang, men vi fant pakken til slutt. Vi fikk gavekort på Kilden bowling, og ved siden av var det en liten gave. I de små gavene fikk jeg en fin genser og to søte pyntemus. Det var litt forberedelser, for denne dagen ventet vi gjester. Min tante, fetter, mormor og samboeren kom for å ha en hyggelig kveld sammen med oss. Vi hygget og koste oss masse denne kvelden. Vi spiste nydelig julemiddag, som bestod av ribbe, poteter, surkål, rødkål, rosenkål, sosisser, medisterkaker, nydelig saus og litt tyttebær ved siden av. Jeg elsker julemat, men ble fort mett etter første runde. Men jeg kunne likevel ikke dy meg unna til å ta en liten porsjon til. Maten falt i smak hos alle, og vi ble gode og mette alle mann.


 

Med ti personer under taket, var det heller ikke store haugen med pakker som lå under treet. Vi alle var fornøyde med gavene vi fikk, og i mine pakker fikk jeg penger, litt klær, brødrister, tacoskåler-sett, kremer og isskraper. Fine og nyttige gaver, og jeg ble superfornøyd med det jeg fikk.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *