FRA KALD HØST TIL VINTER

Categories Hverdag

I dag tidlig våknet jeg opp til det jeg fryktet mest. Bakken var hvit, og i lufta kastet himmelen ned sine bittesmå snøfnugg. Det første jeg tenkte var "ÅNEEEI". Heldigvis har det ikke kommet flere meter med snø – ikke enda i hvert fall. Og håper egentlig at det ikke kommer så fryktelig mye mer. Greit å ha litt snø når nyttårsaften kommer, men etter det kan den bare gå sin vei for min del. Men i følge værmetrologene skal ikke denne snøen ligge så veldig lenge.

Da bakken var bar for ingen spor av snø i går, tok mamma og jeg en liten tur ut. Rett før det begynte å bli mørkt, tok vi med oss kamera til Ringshaugstranda for å ta noen bilder. Lyset var pent, men det ble litt for fort mørkt. Hadde vi vært litt tidligere ute hadde det vært litt lysere. Men dette ble bare en spontantur som vi bestemte oss for noen minutter før vi dro ut. Når vi hadde vært på stranden litt begynte det å bli surt. Vi dro hjemover for å få i oss varmen igjen, og resten av kvelden ble stille og rolig.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *