NYTTÅRSANTREKKET 2015

Categories Hverdag

Årets aller siste dag er plutselig her. Hvor har dette året blitt av? Dagen startet ganske seint enn det den pleier. Litt seint i seng i natt førte til at jeg sov helt til elleve i dag. Det er ikke hverdagskost for å si det sånn. Sjelden jeg sover så lenge, så det er ganske deilig når jeg først gjør det. Dagen har stort sett vært rolig. Jeg og broren min var på et lite besøk tidligere i ettermiddag. Bestefar fyller nemlig år på selveste nyttårsaften. Derfor tok vi oss en liten tur for å oppmuntre han med noen blomster fra hele familien. Han ble veldig glad for den lille gaven vi hadde med oss.

I kveld har vi kost oss med god mat. Raclette med masse godt kjøtt og grønnsaker med ris, poteter og saus ved siden av. I år var det ganske stille rundt middagsbordet. To av søsknene mine er ute og feirer med venner, og vi er derfor bare fire familiemedlemmer som skal feire det kommende året sammen. Ganske rart, for det var ganske så stille under middagen – og det har det vært hele kvelden. Hørt og sett litt fyrverkeri fra vinduene i kveld, men senere skal vi ut å se når alle de andre skal fyre. Da blir den sorte, triste og mørke himmelen fylt med mange flotte farger for å feire det nye året. Skulle bare ønske det var opphold, for her regner det i kveld. Håper det ikke regner stort når vi skal ut, sånn at jeg får tatt noen bilder av den fargerike himmelen. Kanskje få noen blinkskudd… Men frem til midnatt blir det bare sløving og dessertspising. Her på menyen er det nemlig hjemmelaget karamellpudding. Ønsker der en fin kveld videre, og en flott feiring inn i det nye året!

 

1 kommentar

1 thought on “NYTTÅRSANTREKKET 2015

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *