GODT NYTT ÅR

Categories Hverdag


 

Vi er nå inne i et helt nytt år, og det skal fylles med nye muligheter, utfordringer, mestringer, opplevelser, kjærlighet… Ja, bare for å nevne noe. Det ble en fin avslutning på det gamle året som har gått, og vi gikk inn i det nye året med både smell og lekre farger på himmelen. Rett før midnatt og før det var et stort liv oppe på himmelen, tok lillebror og jeg turen ut for å se. Bare det å stå og se oppover og utover så langt øye kunne se, det var nok for meg. 

På den lille turen vi hadde ute for å se på livet, hadde jeg selvfølgelig med meg speilrefleksen. Det var mye stort som lyste opp himmelen, men mye av det var for langt unna til å få noen skikkelig bilder ut av det. Det var ikke fullt så mye liv i gata i år som det var i fjor. Det var ganske stille her for å si det sånn. Vi hadde ikke noe vi fyrte opp i år. Bortsett fra noe småtteri lillebror hadde. Men det var bare bakkefyrverkeri. Bortsett fra det hadde vi en veldig fin kveld, og nå er det ett år til neste gang. Men dette året, det kommer nok til å gå like fort som det forrige året. Du rekker nesten ikke å tenke, legge planer og gjennomføre dem før det er for sent. Så i år gjelder det å holde tunga rett i munn for å komme igjennom de opplevelsene og planene en legger for året. 
Med det ønsker jeg alle et riktig godt nytt år, og måtte gode ting komme med det nye året!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *