DEN FASTE TV-SERIEN

Categories Hverdag


 

Er det noe jeg må få med meg så er det såpeserien Hotel Cæsar. Husker ikke helt hvor gammel jeg var da jeg begynte å følge med på det. Men en ting er sikkert – jeg har sett på det i mange, mange år. Husker veldig godt da jeg var ivrig håndballspiller. Når treninger og kamper krasjet med sendetiden deres pleide jeg å se reprisen som gikk på lørdagene. Den gangen det var slik. Hadde et par timer maraton med Cæsar hvor jeg var i min helt egen boble. Så til og med de episodene jeg allerede hadde sett. 
Vet at det er såpe og at ingenting av det er ekte. Men de er virkelig flinke til å få seerne sine med inn i konfliktene, dramaene, kjærligheten og hverdagslivet i serien. De får i hvert fall til at jeg leve meg inn i serien. Som om jeg skulle stått i deres sko og gjort deres handlinger. Cæsar er det jeg absolutt må få med meg når jeg har muligheten til det.
Er du fast seer av serien?

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *