PROSJEKTET ER I GANG

Categories Hverdag

For en ukes tid tilbake var jeg inne på tanken. Eller, det var vel da jeg skrev om mine tanker. Det jeg tenkte på har jeg jo fundert i ett års tid, men ikke kommet noe lenger fordi jeg har vært så usikker. I tvil om jeg i det hele tatt skulle gjøre det, eller om jeg hadde lyst på forandringer.

På fargejakt har jeg vært i det siste, og i dag fikk jeg hentet noen fargeprøver av noen toner jeg kunne ønske meg. Jeg har gått igjennom og frem og tilbake på hva jeg har lyst på veggene mine. Det skal tross alt være en farge som jeg skal ha i et par år. Eller så lenge jeg bor hjemme. Må vel kanskje tenke på å starte et nytt liv etter hvert.

Fargeprøvene som jeg fisket med meg i butikken i dag var ikke helt den fargen jeg lette etter. Enten ble det litt for lyst, eller så ble det en smule for mørkt. Men så kom vi på at vi hadde noen fliser liggende, som kanskje var det jeg var ute etter. Og tror du ikke at den flisfargen falt i smak? Så nå er det bare å komme seg til malebutikken en dag for å hamstre inn litt maling. 

Men det er noen ting som må gjøres før veggene kan få en ny farge. Og nå er prosjektet mitt i gang. Litt ute på ettermiddagen i dag var jeg i full sving. Veggene mine ble frie for små pyntegjenstander som jeg hadde på dem, og senere fikk de en real skyllebøtte. Med skikkelig skurevann er nå veggene mine vasket, og det lukter friskt og godt.

Første steg er derfor gjennomført i prosessen og jeg er klar for neste skritt. Jeg kan egentlig ikke se på veggene mine at de har fått en vask, men ett eller annet gjør noe med at jeg kan merke at veggene er renere enn de har vært. Jeg gleder meg veldig til jobbingen, og det skal nok bli moro. I hvert fall når man virkelig kan se forandringer. Og det blir det med mitt fargevalg som etter hvert skal komme frem.
 



Har vært helt kaos på dette rommet

 

2 kommentarer

2 thoughts on “PROSJEKTET ER I GANG

  1. Så flink du er 👍
    …jeg synes forresten den grønnfargen du allerede har var innmari fin ❤

  2. Anonym: Tusen takk 🙂 Jeg liker den veldig godt, og skulle gjerne hatt den fargen fortsatt. Men etter snart 11 år med samme farge har jeg veldig lyst til å prøve noe nytt 🙂 Ønsker deg en fin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *