DETTE ER BARE MORO

Categories Hverdag


 

helgen som var fikk jeg endelig startet. Det var da vaskekluten og skurebøtten kom frem. Veggene ble vasket og ble skinnende rene, og første steg i prosessen kom jeg igjennom.

Men nå har andre steg i oppussingen fått en hake på at det er gjennomført. I dag fikk jeg kjøpt maling, og fant til slutt en fargetone som lignet veldig på den jeg var ute etter. Var litt frem og tilbake på hvilken farge som jeg skulle gå for. Den ene ble litt for mørk. Den andre for lys. Og den tredje ble kanskje en liten smule blass. 

Maleutstyr som pensler, plast og sånne små plastemballasjer til å ha malingen i har jeg også fått tak i. Den ene veggen er gransket for siste rest og blitt fri. Stikkontaktene er blitt skrudd av, plasten er lagt ut og i morgen er jeg klar for å finne frem malekosten. Av tidligere erfaring syns jeg dette bare er moro. Både det å skru sammen for å montere, demontere og male.

Nå skal kvelden brukes til å samle litt energi. Ikke store planer er lagt. Få i seg litt mat og bare nyte denne kvelden. Jeg har også fått min lille dose med Nattpatruljen. Så blir det nok og switche litt mellom programmer for å få med meg litt av hvert. Bare ta kvelden som den kommer. Håper dagen deres har vært fin, så ønsker jeg dere en riktig fin kveld videre!
 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “DETTE ER BARE MORO

  1. Så morro å pusse opp! Og blir gøy å se resultatet 🙂 Uansett om man bare maler veggen eller gjør noe mer drastisk er det morro å få en forandring. Lykke til 🙂

  2. kineskaugvold: Moro når man virkelig ser forandringer på det man gjør. Så det er bare å følge med hvis du vil se hvordan det går og ender til slutt 🙂 Ønsker deg en fin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *