DEN FEMTE MÅNEDEN

Categories Hverdag

Vi har nå sniket oss over og inn i mai. April tjueseksten har nå blitt historie, akkurat sånn som de tidligere månedene. Denne dagen er arbeidernes fridag – den ene røde dagen. Men det at denne dagen har havnet på en søndag gjør at vi mister en ekstra hviledag. Når jeg tenker over det gjør ikke det meg noen ting. Dagene flyr uansett like fort forbi, og hadde vel ikke merket om det var en ekstra dag uten arbeid.

Men morningen startet tidlig. Og kanskje litt merkelig. Jeg var inne i drømmeland. Langt vekk i mine fantasier som ikke er virkelighet. Plutselig hører jeg en lyd. En lyd utenom det vanlige. Min første tanke spretter fort på at uværet er på vei. Jeg assosierte det rett til tordenvær. Sånt uvær er noe jeg liker, men ble brått skuffet da jeg kom på at det var kanonene som ga et varsel om at 1. mai var her.
 

9 kommentarer

9 thoughts on “DEN FEMTE MÅNEDEN

  1. Jeg syns det går alt for fort jeg nå 🙂
    tenk at snart er et halv år av 2016 gått 😛
    Det går bare litt for fort, så syns det kunne ha bremsa ned litt nå 😛
    Men hjelper ikke hva enn jeg vil 😛

  2. Ja, det er jeg helt enig med deg i 🙂
    Det hadde egentlig vært veldig kjekt noen ganger, ettersom tiden går så alt for fort 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *