ER DET SPOR AV SOMMER?

Categories Hverdag

Hvor deilig er det ikke å våkne opp til at solen stråler gjennom vinduskarmene? Du kjenner morgenlyset skimte til gjennom øyelokkene og en varme som sprer seg ut gjennom kroppen. Dette må bare bli en bra dag!

I dag skal jeg sitte ute så mye som mulig, å nyte det fine sommerværet som er kommet. Er det spor av sommer? Vet jo aldri når det snur og kulden og regnet kommer. Men hadde vært veldig deilig om sommeren kom for fullt nå. Jeg er i hvert fall veldig klar – spesielt når eksamenstiden er over. Da skal jeg virkelig nyte ferien. Og vi satser vel på at dette været fortsetter i mange uker fremover. 

Men nå får jeg se om jeg får tatt frem oppgavene, å skrive litt. Det må gjøres. Men om jeg har lyst er en annen ting. Litt fornuft skal jeg nok få presset inn i løpet av dagen.

Ønsker dere en kjempefin solfylt sommerdag!
 

Kan i grunn finne frem bikinien nå, å slikke sol!

12 kommentarer

12 thoughts on “ER DET SPOR AV SOMMER?

  1. Det har vært overraskende fint vær i det siste, skikkelig kjekt! Håper det fortsetter å være bra vær framover 🙂
    Håper du får en kjempefin helg! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *