DETTE ER HERLIG

Categories Hverdag

Det er herlig. Det er helt fantastisk. Finværet fortsetter like bra i dag, og varmen oser av glede. Føler jeg blir mye mer glad når solen stråler høyt der oppe. Og hva er vel ikke bedre da enn å tilbringe dagen ute? Jeg har plantet meg godt inn i godstolen, bikinien er på og jeg har ligget der i mange timer allerede. Bikinien er på, og farger smyger seg inn på kroppen. 

Men nå er det ut igjen til solriket. Tror det blir lite jobbing i dag, etter som pcn ble truffet fra klar himmel da jeg satt ute og jobbet i går. Det fløy noen fugler over meg på gårdsdagens solrike dag. Og i det ene øyeblikket splatter det plutselig rett ned på tastaturet mitt. Det var ikke en regntråpe, for skyene var ikke til å se. Var heller ikke noe bøss fra luften. Men det var rett og slett fuglen som var skyldig i saken. Han gjorde fra seg i luften, og siktet akkurat på meg. 

Var bare innom for å ønsker dere en fortsatt strålende og herlig sommerdag. Nyt den så godt dere kan, og legg deg bakover i solstolen. Lytt til fuglene og de små insektene som summer rundt, samtidig som du er litt inne i drømmeland. Det er lov nå som sommeren viser seg.
 

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE ER HERLIG

  1. Aah, så typisk med den fuglen! Ikke akkurat det man ønsker og få ned i datatastaturet. Håper du får en fin dag videre! 🙂

  2. Så maks uheldig at den traff akkurat pc da! Kos deg i sola! har prøvd meg litt, men blir for varmt..:-) Men klager ikke..:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *