TANKER OG INNTRYKK SPINNER RUNDT

Categories Hverdag

I dag må jeg faktisk si at det var litt rart å stå opp. Jeg var ikke trøtt eller noe, sånn som gårsdagen var. Som vanlig gjorde jeg akkurat det som jeg ellers pleier å gjøre om morgenen. Rullet meg ut av senga. Slang på meg noen klær. Klæsjet på meg litt ansiktsmaling. Hev i meg noe mat og pakket resten som skulle opp i sekken. Og deretter var det å spasere avgårde.

Men hvor skulle jeg spasere hen? Til vanlig skulle jeg vært på jobb på en sånn dag som dette. Men som student og med eksamen snart opp i hælene, var det ikke akkurat på jobb til de herlige smilene barna gir meg som jeg skulle til. Det ble en økt på skolebenken i stede for. Rett og slett en informasjonsdag med skrivejobbing.
 



Er vel bare å forberede seg på mye jobbing…

 

Egentlig kan jeg ikke helt skjønne at vi nå snart er ved verdens ende. Vi er kommet til det siste kapittelet på den lærerike reisen. Første eksamen er allerede neste uke, og jeg skulle gjerne hatt litt lenger tid på meg enn en uke å lese og sånt på. Med forberedelser startet jeg for en måneds tid siden, hvor jeg skrev noen stikkord og lagde tankekart om ulike fagstoff. Men tiden har gått så utrolig fort at jeg ikke har hatt tid til å sette meg ned å gjøre mer av sånt.

Nå som jeg har kommet hjem merker jeg at hodet er helt fullt. Mange tanker og inntrykk spinner rundt, og i dag har jeg også fått vite når jeg skal opp til den praktiske eksamen. Fy søren. Jeg føler jeg har så alt for mye å gjøre, på en alt for kort tid. Og attpåtil er det noen eksamensnerver som flyr rundt. Og som jeg har sagt tidligere – jeg gleder meg til å bli ferdig med skole! 
 

9 kommentarer

9 thoughts on “TANKER OG INNTRYKK SPINNER RUNDT

  1. Off kjenner meg igjen i det :/ Men du er så filnk så dette komme til å gå kjempe bra 😀 Stå på og masse lykke til Pernille <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *