SLITEN KROPP I HELGEN

Categories Hverdag


 

Noen helt uplanlagte dager uten skriving skyldes ikke annet enn at jeg ikke har hatt noe å dele. Jeg har ikke hatt noe på hjertet og skrivelyst til å dele noen ord. Og egentlig har det vært litt deilig å ikke diske opp med tekster hele tiden heller. 

Etter eksamen jeg hadde på fredag, var jeg så sliten i helgen. Det svirret noen tanker rundt i hodet. Hadde jeg egentlig svart på det oppgaven spurte meg om? Var teksten helt ute på jordet? Eller hadde jeg klart å svare på det de spurte om, samt at jeg hadde fått med mange fagord og faguttrykk som gjorde at teksten så faglig ut?

Uka startet med at jeg skulle på veiledning. Forberedelser til den praktiske eksamen skulle gå enda et skritt, og nå er det kun én uke til jeg er ferdig. Ferdig med eksamen og hele skolen. Kan ikke annet si at jeg gleder meg utrolig mye! Nå er det bare å vente og se hva oppgaven går ut på til uka, og så får man ta det utifra der.
 


 

Det ble også sett over eksamensoppgaven jeg hadde, og der fikk jeg høre fra læreren at hans syns det så bra ut. Får bare håpe at karakteren viser noe av det samme som jeg har tenkt, eller som jeg har vist i oppgaven. Når karakteren kommer vet jeg ikke. Men håper det ikke er så lenge til.

Formiddagen har stort sett vært stille og rolig. Sitter bare her nå og venter på lillesøster, i håp om at hun har husket avtalen vår. Twinsa er på stranda med klassene sine, hvor de har hatt litt avslutning sammen der. Så når de kommer hjem, tar søstrene seg en tur til byen for å titte, sånn at jeg kan få unna litt småting som jeg må ordne.

2 kommentarer

2 thoughts on “SLITEN KROPP I HELGEN

  1. Cathrine: Har en liten følelse på at jeg gjorde det godt på den skriftlige eksamen. Følte jeg svarte og dekket på det de ba om, men jeg kan aldri være sikker før jeg står med karakteren i hånda. Så lenge jeg består er jeg fornøyd. Og skulle det være enda bedre blir jeg glad. Håper det går bra med resultatet ditt, så ønsker jeg deg en fin kveld videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *