TIDEN KAN VÆRE TØFF

Categories Hverdag

Nå er det endelig helg, og fredagen startet med den siste veiledningen. Tiden kan være tøff til tider, men jeg vil klare og komme meg igjennom, selv om det for meg føles ut som et stort hinder. Jeg har klart det før og kommet til mål. Men veien til mål er også bratt. Til nå hadde jeg stort sett rolig kontroll, men nå har det begynt å svinge i hytt og pine. Nå gleder jeg meg bare til alt er over!

Etter en nokså tung dag ble kvelden brukt i Horten. Her tok mamma og jeg med oss mormor inn på kjøpesenteret for å titte litt. Bare oss. Vi gikk innom alle de stedene vi ville kikke, og det var rolig og ikke så mange folk der i kveld. Det ble igjen litt shopping, hvor jeg fant meg blant annet litt klær. Vi slo av litt tid på en liten kafé med litt mat og en frappe.
 

♥ Tre generasjoner ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “TIDEN KAN VÆRE TØFF

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *