FIN LITEN BYTUR

Categories Hverdag

Hvor blir dagene av? De flyr så alt for fort, og jeg skulle sårt trengt noen ekstra timer. Ikke at jeg har noe behov for dem da, for dagene mine er så som så. Men plutselig er kvelden her, akkurat sånn som nå. Og igjen har jeg klart å være på farta for andre gang i dag. Det er nesten rekord for meg som bare sitter hjemme. Det å se andre mennesker rundt meg er noe jeg liker, etter alle disse rare årene bak meg.

 

 

Etter å ha kommet hjem igjen tidligere i dag, ble det ikke lange stunden før jeg dro en tur til byen for å møte lillesøster. Der slo vi av et par timer hvor vi fikk gjort unna noen småting, hvor jeg uten som helst planer kom hjem med noen bæreposer. Nå skal det sies at jeg bare kom hjem med undertøy. Det er jo så mye salg på det for tiden, og jeg har stadig fått meldinger fra butikkjedene. Kjekt å være medlem i de forskjellige butikkene, sånn at man kan få med seg de beste tilbudene! Sparer jo masse på det, og jeg handler omtrent aldri ting til full pris!

 


 

Så mange mennesker i byen vil jeg ikke si at det var heller. Ganske rolig rundt omkring, og jeg kom meg lett igjennom til de stedene jeg ville. Det var ikke det store rushet, sånn som det er når absolutt alle skal handle de siste julegavene i siste liten, timen før presangåpningen. Men det ble en fin liten bytur, og skal ikke klage på det. Vi koste oss og fikk shoppet litt. Hadde håpet at jeg fikk en melding om at klokken min var ferdig fikset og klar til henting mens jeg var der. Men den flaksen hadde jeg ikke i dag. 

 


 

Resten av kvelden har jeg ingen flere planer. Får lade opp batteriene sånn at jeg har nok energi til å overleve på jobben i morgen. Kunne være opplagt til å leke, tulle og tøyse med de herlige barna før vi går inn i sommerferie. På jobb i går var vi faktisk litt inne i feriemodus, så alle er nok klar for noen uker med fri. Ikke bare jeg som er det. Håper dagen deres har vært fin, så ønsker jeg en flott kveld til alle sammen.

1 kommentar

1 thought on “FIN LITEN BYTUR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *