DEN MEXICANSKE MENYEN

Categories Hverdag

 

 

 

 

 


 

Plutselig var kvelden her, og igjen kan jeg ikke fatte eller begripe hvor disse timene har blitt av. Men det tyder vel på at dagen har vært fin, selv om det ikke har skjedd stort som har vært så veldig spennende her i dag. Og livet er vel ikke bygd opp til at det skal skje noe hele tiden heller.

Da fredagskvelden var her i går, sto lillebror og jeg på kjøkkenet. Og i kveld har vi igjen kokkelert på kjøkkenet sammen. Gårdsdagens middag ble taco, og i dag har vi igjen vært inne på den mexicanske menyen. Jeg har også vært og tatt den store lørdagshandelen i kveld, for i kveld har vi nemlig spist nachos.  

Ville bare ta en liten tur innom her i dag, og komme med noen ord. Nå skal kvelden nytes i de stille omgivelsene. Det er jo så rolig rundt omkring her i nabolaget, og skulle nesten tro at de hadde reist for godt. Men de er nok på ferie og koser seg, og kommer nok tilbake senere. Ellers skal jeg legge meg til rette under pleddet nå, å se film. I kveld går nemlig Sex and the city: The Movie. Har sett noen episoder nå og da av serien når jeg har kommet over det, og hvis det har virket interessant. Så kjenner til litt av hva det handler om. Men nå er det ganske lenge siden jeg har sett det, så jeg får lene meg tilbake og følge med. Ha en fortsatt god kveld!

3 kommentarer

3 thoughts on “DEN MEXICANSKE MENYEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *