MIN FASTE SMINKE

Categories Hverdag

 

Tidligere har jeg vært inne på det som har med sminke å gjøre, og at jeg ikke er en av de jentene som er over gjennomsnittet opptatt av sminkeprodukter. Jeg går aldri for de dyreste merkene, og jeg må heller ikke ha det siste og beste som er på trenden når det kommer til make-up. Men, jeg har jo noe jeg bare må bruke for å føle meg komfortabel, i hvert fall se litt fin ut. Det er vel noe alle jenter er opptatt av – å se bra ut.

I min sminkepung har jeg...

 

Som alle andre, i hvert fall de fleste, har ikke jeg et ordentlig system i denne sminkepungen. Alt er stort sett bare slengt oppe i. Men så er vi jo også kjent for å ha system i rotet. Hos meg er ikke sminken linet opp på rekke, og med like stort mellomrom mellom produktene. Men så lenge jeg har det jeg skal, og finner det jeg trenger er jeg fornøyd. 

Men hva er det som egentlig gjemmer seg i pungen min? Og hva er min faste sminke? Det er jo bare en ting å finne ut av det.

 

Ulike type brushkoster i sett fra Real Techniques, og brynkost fra Beter.

Matt lip cream fra NYX.

Maskara fra Maybelline.

Brynpenn fra HM.

Ansiktmarkeringer fra IsaDora.

Highlighter fra Sleek MakeUp.

Øyenskygge fra Maybelline.

Fuktighetskrem fra L’oréal.
 

Det er mye rar som gjemmer seg av ulike type sminke, men jeg kan også fortelle at jeg ikke bruker alt dette her samtidig. Jeg pleier å bruke det jeg føler for. Noen dager føler jeg for å stæsje meg opp med pudder og det hele. Andre dager kjører jeg den lettvinte sminken som er gjort på en, to tre. 

Nå i høst og vinter, men også litt ute på våren pudret jeg ansiktet med de ulike nyansene. Litt lys putter her, litt mørkt der. Og kanskje litt skygge under der. Men nå som sommeren er her og det er som regel masse sol, lar jeg pudderet ligge og kjører egen hudtone. Jeg og alle andre får jo som regel litt farge når sola står på, og huden har også godt av å puste litt. Så når jeg kjører den lette sminken går jeg for maskara og farging av brynene bare.

7 kommentarer

7 thoughts on “MIN FASTE SMINKE

  1. så fine produkter 😀 og mange bra produkter:D viktig og ha sunne og brae produkter som er tilpasset for din hud. ønsker deg en fin dag 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *