MITT LILLE SPONTANPROSJEKT

Categories Hverdag

En overskyet morgen var ikke akkurat det jeg ville ha når jeg bikket øynene mine opp og tittet ut av vinduet. Skyene lusker og sniker seg over byen, men tror jeg kan se noen glimt til at solen kan komme til å vise seg utover dagen. Får satse på det, og at gradene stiger. Blir det en sånn dag som det var i går, kan jeg fortsette og ligge ute.

Men her i går fikk jeg plutselig en idé. Vil ikke si at jeg kom på det helt selv, for jeg ble ganske inspirert av noe jeg så som andre hadde gjort før meg. Jeg kunne ikke la denne tanken gå forbi. Jeg vill gjøre det samme hos meg. Så hvorfor ikke bare ta en spontanjobb, komme seg til byen for å finne det nødvendige og deretter jobbe?

Jeg utførte handlingene for å få dette til, og dermed ble det jobbekveld med pirkearbeid. Hva jeg nå har gjort er kanskje ikke så lett å vite, men det ble ganske kult. Bilderesultatet kommer senere, når alt er helt på plass. Det ble i hvert fall en veldig fin kveld i går, hvor jeg styrte og holdt på med mitt lille spontanprosjekt. Om du vil finne ut hva jeg egentlig har gjort, er det bare å følge med videre!

 

1 kommentar

1 thought on “MITT LILLE SPONTANPROSJEKT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *