SPØRSMÅLSRUNDE?

Categories Spørsmål


 

Jeg tenkte jeg skulle prøve noe helt annet i dag. Glemme alt hvor jeg forteller om min dag som bare har bestått av jobbing. Det å være sammen med barna. Hvor de motiverer meg, og hvor jeg motiverer dem – hvor vi sammen motiverer hverandre til å få en fin og flott dag på arbeid. 

I en helhet kunne jeg skrevet bokstaver opp, linjer ned og en haug med avsnitt om hvor heldig jeg egentlig er. Men det er bare et problem. Motivasjonen til å formulere gode nok tekster har jeg ikke tilstede akkurat i dag. Og i går var den heller ikke der. Nå nærmer det seg også helg, og derfor tenkte jeg å kjøre i gang en spørsmålsrunde. Bare for å ha litt annet her på bloggen.

Men, det er et men her. For at det skal bli noe ut av opplegget som også andre bloggere kjører på sine sider, er jeg opptatt av at det komme inn nok spørsmål som jeg kan sette meg ned med. Om det bare skulle komme inn åtte, ni, ti, elleve spørresetninger, vet jeg ikke om det blir så mye ut av det. Det må være mange nok til at jeg får lyst til å sette meg ned å svare på det dere måtte lure på. 

For å finne ut om det blir noe, er det nå videre opp til dere. Jeg lar dere komme med det dere måtte ha på hjertet, og så får vi se om det da kommer et innlegg med både spørsmål og svar til helgen. Eller kanskje til uken. Hvem vet? Det er i grunn innholdet av hvor mye som kommer inn som teller. Så, sett klampen i bånn og gass ut spørsmålene dere måtte sitte med!

3 kommentarer

3 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE?

  1. Hvem bor du med?
    Om du bor hjemme, når vil du flytte ut?
    Har du egen bil?
    Hvem liker du best av jb og 1d?
    Lever kaninen din fortsatt?
    Hva slags kamera har du?
    Hvor mange søsken har du og hva heter de?

  2. Hva er favorittretten din og hvorfor?
    Er du flink til å lage mat?
    Trener du mye?
    Hvem er kjendiscrushet ditt?
    Håper du svarer 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *