BLONDINEN FORSVANT

Categories Hverdag


 

helgen ble håret mitt klæsjet inn av fargestoff. Den spontane idéen til en forandring hoppet over meg, og før jeg visste ordet av det var jeg plutselig ikke lys lenger. Blondinen forsvant, og frem kom den mørke og gamle Pernille tilbake igjen.

Og det var like spontant denne gangen som det var da jeg valgte å bli lyshåret i våres. Jeg hadde begynt å få en god del ettervekst, og i mitt hodet så det ganske kult ut av hvordan det kunne bli når min naturlig lysmørke farge kom frem. Men virkeligheten viste det ikke samme som jeg så for meg.

Jeg begynte også å bli ganske lei av å se meg selv i speilet av det blonde håret med den mørkere etterveksten. Derfor var det godt å kunne ta tak i fargeflasken og smøre inn noe som ville gi meg en helt ny frisyre, og ikke minst et helt nytt utseende.
 

Lyst hår med en del ettervekst.
 

Nå som blondinen er borte, kan jeg nå kalle meg brunette igjen – det jeg egentlig er. Med den nye fargen er jeg litt mørkere enn det jeg egentlig er, men veldig deilig er det å være tilbake til gamle trakter. Nå er planen å være brunette i tiden fremover, og ønsker ikke å gå tilbake til å være så lys som jeg var. Trives egentlig best som brunette, jeg, selv om jeg var lys i et halvt års tid.
 


 


 


 

16 kommentarer

16 thoughts on “BLONDINEN FORSVANT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *